November 28, 2012

Entrevista para "Lupus in Fabula"

Español
Recientemente me he unido a "Lupus in Fabula", un proyecto para promocionar el género fantástico y de ciencia ficción que cuenta con su propia revista online trimestral (¡gratuita!).

Hace unos meses que cada vez me atrae más el género fantástico (es culpa de haber leído "El Nombre del Viento"...) y realizar ilustraciones con esta temática es un reto que me apetece muchísimo, así que publicar con Lupus in Fabula me hace mucha ilusión.

Y para darme la bienvenida a "la manada" me han hecho esta pequeña entrevista como presentación, ¡espero que os guste! ;)


English
I've recently joined Lupus in Fabula, a project to promote fantasy and science-fiction genres, wich has its own online magazine (and it's free!).

Lately I've felt more attracted to the fantasy genre, (maybe I should blame the book "The name of the Wind" for this new obssession haha) and making this kind of illustrations is a challenge I feel like a lot, so publishing with Lupus in Fabula makes me very happy.

And to welcome me to the "pack" they've made me this little interview, it's all in spanish but anyway I wanted to tell you about the news to make you know new illustrations are coming! ;)

No comments :

Post a Comment