December 13, 2012

Twilight fan art for "Lupus in Fabula"

Español
¡Aquí tenéis mi primera ilustración para Lupus in Fabula!
Hace poco que me he unido al proyecto asi que para llegar a tiempo para este número de la revista solo he podido hacer uno de mis dibujos tontunos jaja

La ilustración aparece en la sección "Fantasía en Movimiento" que en esta ocasión habla de toda la saga Crepúsculo. Asi que como véis son Edward y Bella, en la versión de la última película con Bella recién convertida en vampiro (oh! SPOILER! xDD) y con muuucha sed! jaja Ya que la saga a mi me parece bastante graciosa quería hacer algo divertido :P

Podéis leer la revista gratuitamente aqui: http://es.calameo.com/read/00192100287caaaa7e567


English
¡Here's my first illustration for Lupus in Fabula!
I've recently joined the project so to be on time to publish in this new issue I only had time to make one of my silly drawings! :p

The illustration is for the article "Fantasia en movimiento" which this time talks about the Twilight Saga. So, as you can see, these are Edward and Bella, from the last movie Breaking Dawn pt. 2 where Bella just turned into a vampire (Oh! SPOILER! haha) and she's veeery thirsty! haha

The magazine is in spanish but if you don't mind you can take a look here for free: http://es.calameo.com/read/00192100287caaaa7e567

No comments :

Post a Comment